Підбиття підсумків «Інженерного тижня»

#інженернийтиждень

#томущоцікаво

#НВК№9

Навчально-виховний комплекс № 9 підводить підсумки «Інженерного тижня».

З метою розвитку STEM-освіти, підвищення зацікавленості учнівської молоді природничо-математичними науками та розвитку власного інженерного потенціалу в закладі освіти провели підсумки шкільного «Інженерного тижня».

Під час вивчення програмного матеріалу з математики, фізики, біології, географії, хімії учні 6-х, 7-х, 8-х, 9-х, 10-х та 11-х класів під керівництво учителів-предметників: Парфенюк А.В., Олійник О.В., Ягіної І.О., Юзвик С.В., Паращук О.Н., Гальчук Т.П., Зайцевої А.В., Зикіної М.М. та класоводів 2-х класів: Колодій Т.А., Налуцишин Н.Я., Ткачук Г.В. – долучилися до виконання комплексних завдань. Найцікавішим виявився виготовлений з підручних матеріалів барометр для визначення високого і низького атмосферного тиску, а також добування ДНК з банана, конструювання моделі голосового апарата, розроблення плану житлового комплексу «Кульбабка», виготовлення санітайзера, створення моделі дистилятора в домашніх умовах та розробка проектів: «Бактерії, що зникають», «Дослідження кальцію в кістковій сполучний тканині».

Учні паралелі 2-х класів конструювали вежу з зубочисток, будинки з LEGO-конструктора, виготовляли маски з паперових рушників, випробували себе в ролі аквалангістів. Цікаво було занурюватися у підводне царство, досліджувати бактерії, що зникають, та виготовляти іграшку «Круть-верть».

Дякую усім хто долучився!