Виховна робота

Про організацію роботи щодо попередження булінгу (цькування)

Положення про запобігання та протидію насильству та жорстокому поводженню з дітьми

ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ І СЕМЕСТР 2025-2026 НАВЧАЛЬНИЙ РІК:

ВЕРЕСЕНЬ

ЖОВТЕНЬ

ЛИСТОПАД

Модуль «Хто такі козаки?»
1-А клас, класний керівник Наталія КАТРИЧ
 
 
Модуль «Козацькі забави»
2-А клас, класний керівник Алла ВАСЮТИНСЬКА
 
 
Модуль «Козацька пісня лине»
3-А клас, класний керівник Тетяна КОЛОДІЙ
 
 
Модуль «Шляхами козацьких звитяг»
4-А клас, класний керівник Лілія КАПЛИЧНА
 
 
Модуль «Козацькі традиції в українській культурі»
5-А клас, класний керівник Олена ОЛІЙНИК
 
 
Модуль «Сила незламних українців та українок»
6-А клас, класний керівник Світлана ЮЗВИК
 
 
Модуль «Сильні духом – непереможні завжди!»
9-А клас, класний керівник Ірина НІКІФОРОВА
 

ПРАВИЛА ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Учні (здобувачі освіти) мають право на:
— якісні освітні послуги;
— доступність і безоплатність повної загальної середньої освіти;
— вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних
занять;
— індивідуальну освітню траєкторію;
— користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурноспортивною базою ліцею;
— доступ до інформації з усіх галузей знань;
— участь у різних видах науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах,
виставках, конкурсах тощо;
— участь у роботі органів громадського самоврядування ліцею;
— участь в обговоренні і внесенні власних пропозицій щодо організації освітнього
процесу, дозвілля здобувачів освіти;
— участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках,
групах за інтересами тощо;
— захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що
порушують права або принижують їх честь, гідність;
— безпечні і нешкідливі умови навчання та виховання;
— інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими
освітніми потребами.
3.4. Учні (здобувачі освіти) зобов’язані:
— виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану, за його
наявності) та досягати результатів навчання, передбачених відповідними стандартами освіти;
— поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього
процесу;
— дотримуватися вимог Статуту, Правил внутрішнього розпорядку ліцею;
— бережливо ставитись до майна;
— дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм поведінки у ліцеї;
— дотримуватися правил особистої гігієни, дбати про охайний зовнішній вигляд;
— дотримуватись академічної доброчесності.